Audi TT Forum banner

7zap heeft het aangepakt! (Echt waar deze keer.)

2 reading
3K views 12 replies 7 participants last post by  FPSUsername  
#1 ·
Nou...het was goed zolang het duurde. Tenzij iemand nog meer/aanvullende workarounds kent...wat zijn de volgende beste gratis sites om te gebruiken voor het opzoeken van onderdelen?

• Sad
Reactions: Steviejones133
#6 ·
Oh cool, bedankt jongens, ik had niet gerealiseerd dat LLL een onderdelencatalogus had - makkelijk genoeg om ze nu te gebruiken!

Ook Super ETKA ziet er goed uit... lijkt grotendeels gratis te zijn en zelfs de betaalde kosten lijken slechts $25/jaar te zijn (hoewel ik niet zeker weet welke valuta - ik ga ervan uit dat het US is?). Ik snap niet hoe 7zap niet zozeer van gratis naar betaald ging, maar van gratis naar behoorlijk hoge prijzen. Maar goed, er zijn meer goede.

#7 ·
Oh cool bedankt jongens, ik had niet gerealiseerd dat LLL een onderdelencatalogus had - makkelijk genoeg om ze nu te gebruiken!

Ook Super ETKA ziet er goed uit...lijkt meestal gratis te zijn en zelfs de betaalde kosten lijken slechts $25/jaar te zijn (hoewel ik niet zeker weet welke valuta - ik ga ervan uit dat het US is?). Ik snap niet hoe 7zap niet zozeer van gratis naar betaald is gegaan, maar van gratis naar behoorlijk hoge prijzen. Maar goed, er zijn meer gratis.
Je krijgt ook een volledige ELSAWIN-implementatie, wat best handig is. Zeker de lage jaarlijkse vergoeding waard. Ik draai persoonlijk PETKA op mijn laptop en heb offline VIN's (met alle PR-codes) om te controleren. Ik kan PR-codes wijzigen en uitzoeken welke onderdelen ik nodig heb. Het biedt ook gratis updates (inclusief 100% accurate prijzen). Je kunt een licentie krijgen en downloaden op digital-eliteboard.

#9 ·
Kunnen we betalen voor een gedeelde forumlogin voor 7zap, of is dat echt onhaalbaar?
Neem in plaats daarvan een abonnement op superetka, het is redelijk goedkoop. Je krijgt prijzen, VIN-decoder, ELSAWIN, TPI's, etc. De gratis versie is ook geweldig, met de beperking van geen prijzen van onderdelen of VIN's (of opgeslagen voertuigen).

#10 ·
Ik heb dit probleem ook een paar maanden geleden ontdekt!
Schijnbaar in tegenstelling tot alle anderen ben ik overgestapt op: https://www.realoem.com/
Er is een tabblad op de startpagina voor alles wat geen BMW is - Directe link: Onderdelencatalogus > Onderdelencatalogi > nemigaparts.com
Alleen RealOEM is veel gemakkelijker te onthouden bij het invoeren in de zoekmachine!

Als ik de andere berichten hier zie, is het fijn om te weten dat er nog een gratis alternatief is in het gebruik van LLL, dus meer dan één optie.

#11 ·
Ik heb dit probleem ook een paar maanden geleden ontdekt!
Blijkbaar ben ik, in tegenstelling tot alle anderen, overgestapt op het gebruik van: https://www.realoem.com/
Er is een tabblad op de voorpagina voor alles wat geen BMW is - Directe link: Onderdelencatalogus > Onderdelencatalogi > nemigaparts.com
Gewoon RealOEM is veel gemakkelijker te onthouden als je het in de zoekmachine gooit!

Gezien de andere berichten hier is het fijn om te weten dat er nog een gratis alternatief is in het gebruik van LLL, dus meer dan één optie.
Het lijkt erop dat ze een zeer, zeer oude database (tot MY2017) draaien, dus grote kans dat deze verouderde/vervallen onderdelen en niet hun nieuwste vervanging laat zien.