Dus hier is mijn theorie, afkomstig van een 73-platen TTS Final Edition, die ik er snel aan wil toevoegen dat ik niet van plan ben om te verkopen, maar ik volg de markt graag uit interesse. Dus mijn specifieke auto had een catalogusprijs van 57.000, omdat hij elke optie had aangevinkt. Ik kocht hem van Drive the deal, dus betaalde er 49.500 voor, als ik hem zou inruilen bij WBAC zou ik maar 34.000 krijgen, wat best gek is!! Audi-dealers zouden naar verluidt ongeveer 40.000 betalen. Eerlijk gezegd, als ik de catalogusprijs voor mijn TTS had betaald, zou ik me ziek voelen, hem zes maanden later voor bijna 25.000 verlies aan WBAC verkopen!
Maar aangezien Audi de productie van de TT beëindigt, zijn er maar heel weinig 2023 en nieuwe TTS'en op de markt. Dus voor klanten die een nieuwe TTS of RS willen, moeten ze een van de weinige nieuwe of een bijna nieuwe hebben. Dit kunnen nieuwe klanten zijn, of mensen die een oudere TT willen inruilen voor een nieuwere TTS. Toen ik vandaag op Autotrader keek, stonden er maar 6 TTS'en uit 2023 op de markt, wat miniem is, dus zullen de prijzen in de komende 6-12 maanden stijgen van bijna nieuwe, bijvoorbeeld 2023+ platen, omdat de vraag het aanbod overstijgt? Bespreek