Audi TT Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

Highpockets

· Registered
Joined
·
5 Posts
Discussion starter · #1 ·
Próbuję rozwiązać ten problem najlepiej jak potrafię, zanim zabiorę się do warsztatu. Moja matka odwróciła biegunowość, próbując uruchomić swój samochód o_O... Obrócenie kluczyka nie powoduje nic. Jakieś pomysły, od czego zacząć? Sprawdziłem skrzynkę bezpieczników z boku deski rozdzielczej, bez widocznych ustaleń. Moje badania mówią, że mógł wybuchnąć alternator, ECU, różne przekaźniki/bezpieczniki, których nie sprawdziłem. Uważam, że osoby bardziej zorientowane w tym konkretnym pojeździe będą w stanie nakierować mnie na wydajny proces eliminacji. Dzięki wszystkim,
 
Czy wymieniłeś oryginalny, (płaski) akumulator na dobry, z pełnym naładowaniem?
Po zrobieniu tego odłącz alternator, aby go odizolować, a następnie włącz zapłon. Czy pojawiają się zwykłe kontrolki na desce rozdzielczej?
Jeśli nie, uzyskaj profesjonalną pomoc.
Jeśli tak, spróbuj go uruchomić. Jeśli wszystko jest w porządku, uruchomi się i będzie działać.
Mac.
 
Czy wymieniłeś oryginalny, (płaski) akumulator na dobry, naładowany do pełna?
Jeśli to zrobiłeś, odłącz alternator, aby go odizolować, a następnie włącz zapłon. Czy pojawiają się zwykłe kontrolki na desce rozdzielczej?
Jeśli nie, uzyskaj profesjonalną pomoc.
Jeśli tak, spróbuj go uruchomić. Jeśli wszystko jest w porządku, uruchomi się i będzie działać.
Mac.
Dziękuję Mac.
Gdzie jest najlepsze miejsce, aby "odłączyć?"
(dla mojego folderu Problemy/Rozwiązania)

Dzięki,
Sherman

Czasami czuję się tu jak na wyspie.
Za każdym razem, gdy widzę ceny Mk1, mentalnie obliczam, ile kosztowałby import.
Dwa lata temu zapłaciłem 10 000 dolarów za mojego roadstera '01 Baseball (z ręcznym dachem) z przebiegiem 109 000 mil.
Nie zamieniłbym go na żaden inny samochód.
 
Dziękuję Mac.
Gdzie jest najlepsze miejsce, aby się "odłączyć?"
(dla mojego folderu Problemy/Rozwiązania)

Dzięki,
Sherman

Czasami czuję się tu jak na wyspie.
Za każdym razem, gdy widzę ceny Mk1, mentalnie obliczam, ile kosztowałby import.
Dwa lata temu zapłaciłem 10 000 $ za mojego roadstera '01 Baseball (z ręcznym dachem) ze 109 000 milami.
Nie zamieniłbym go na żaden inny samochód.
Duże złącze na samym alternatorze.
Mac.
 
Discussion starter · #8 ·
Cześć, Czy sprawdziłeś bezpiecznik/połączenia nad akumulatorem, pod maską/maską w MK1 225?
Hoggy. :)
View attachment 535266
Dzięki Hoggy. Zdjąłem pokrywę i bezpiecznik 30A wentylatorów chłodzących miał wypalony bolec, a plastik wokół niego był dość dobrze stopiony. Wymienię całe pudełko i zobaczę, na czym stoję. Doceniam odpowiedź. Pozdrawiam,
 
Discussion starter · #9 ·
Czy wymieniłeś oryginalny, (płaski) akumulator na dobry, z pełnym naładowaniem?
Po zrobieniu tego odłącz alternator, aby go odizolować, a następnie włącz zapłon. Czy pojawiają się zwykłe kontrolki na desce rozdzielczej?
Jeśli nie, uzyskaj profesjonalną pomoc.
Jeśli tak, spróbuj go uruchomić. Jeśli wszystko jest w porządku, uruchomi się i będzie działać.
Mac.
Razem z moimi ustaleniami odpowiedziałem Hoggy'emu, że stwierdziłem, że akumulator jest rozładowany i niemożliwy do uratowania. Dostanę nowy, żeby zobaczyć, co się stanie dalej. Dzięki,
 
1 - 12 of 12 Posts