Audi TT Forum banner

Sarah-n-Tuned

2 reading
62K views 37 replies 22 participants last post by  Peoples  
#1 ·
Volgt er nog iemand deze dame op YouTube?

Kwam onlangs op haar kanaal en man, ze is een echte petrolhead en natuurlijk heeft ze een Audi TT, of zoals ze het noemt een Tator Tot. Ik denk dat ze ook nog 3 of 4 andere auto's heeft.

Ze doet al haar eigen upgrades en onderhoud in haar drievoudige garage in Arizona (ik geloof dat ze daar woont). Ze zet me zeker voor schut, oh, ze heeft ook 343k abonnees!!

#4 ·
microgerry said:
Ja, ik bekijk haar video's al een paar maanden.
Ik vond haar oorspronkelijk vanwege haar TT, maar ben haar andere recensies blijven bekijken.
Ook erg prettig voor het oog! :lol:
Oh ja, ze is een kruising tussen Amy Whinehouse en Megan Fox, maar zoals je zegt, erg prettig voor het oog.

Grappige opmerkingen ook. Lijkt ook een oprecht aardig meisje te zijn.

#16 ·
kampftrinker said:
Het is in feite helemaal waar.

Google Sarah-N-Dipity, dat zou je naar haar gearchiveerde YouTube-kanaal moeten leiden, het is een reis door haar transitie.

Sarah-N-Tuned is een goed kanaal, met geweldige content.

Mick
Ik ben gecorrigeerd, het lijkt erop dat dit het geval is. Ah, geen probleem, ik vind haar YouTube-kanaal nog steeds vermakelijk en interessant, en ja, ze is makkelijk om naar te kijken. Zoals iemand hierboven schreef, goed gedaan, haar chirurg, topwerk. Geen probleem meer tegenwoordig, toch?

#23 ·
goatblower said:
Ik zeg bloedmooi voor haar
mijn zoon vertelde het me een jaar geleden, maar het heeft me niet tegengehouden om te kijken
Ik ook niet. Trouwens, het is geen man die zich voordoet als een vrouw, ze is wettelijk een vrouw. Een vriend van me deed het "omgekeerde" met Sarah en het kost veel om het door te zetten tot de volledige transitie. Goed voor hen beiden, ze zijn veel, veel gelukkiger sinds hun geslachtsverandering, daar ben ik zeker van.

#24 ·
Tone said:
goatblower said:
Ik zeg verdomd goed voor haar. Mijn zoon vertelde het me een jaar geleden, maar het heeft me niet tegengehouden om te kijken
Ik ook niet. Trouwens, het is geen man die zich voordoet als een vrouw, ze is wettelijk een vrouw. Een vriend van me deed het "omgekeerde" met Sarah en het kost veel om het door te zetten tot de volledige transitie. Goed voor hen beiden, ze zijn veel, veel gelukkiger sinds hun geslachtsverandering, daar ben ik zeker van.
Legaliteit maakt hem helaas geen vrouw. Ooit een man!