Wygląda więc na to, że mój czujnik(i) ciśnienia hamowania w pompie hamulcowej szwankują.
Kontrolka ESP zaświeciła się w zeszłym tygodniu i po zeskanowaniu VCDS znaleziono kod P01435 Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Sporadyczna usterka elektryczna.
Po sprawdzeniu bloków pomiarowych dla przełącznika G201 ciśnienia skakały przy wciśniętym pedale hamulca, więc jestem prawie pewien, że przełącznik jest uszkodzony, wydaje się, że jest to w początkowej fazie awarii, chociaż wyłączenie zapłonu i ponowne uruchomienie kasuje kontrolkę ESP.
To prowadzi mnie do mojego pytania, plan jest taki, aby samodzielnie wymienić oba przełączniki na oryginalne elementy i przeprowadzić pełne odpowietrzanie hamulców, więc jak trudna jest ta praca?
Wiem, że wszystkie zbiorniki na płyn chłodniczy, wspomaganie kierownicy i inne rzeczy w tym obszarze muszą zostać opróżnione lub przynajmniej usunięte z drogi, ale właśnie przeczytałem stary wątek na ten temat o usunięciu mocowania silnika i podniesieniu silnika tylko po to, aby uzyskać dostęp?
Po zrobieniu tego wszystkiego podczas niedawnej wymiany paska rozrządu, naprawdę nie chcę przechodzić przez to wszystko ponownie.
Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki od kogoś, kto sam to zrobił.
Dzięki!
Kontrolka ESP zaświeciła się w zeszłym tygodniu i po zeskanowaniu VCDS znaleziono kod P01435 Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Sporadyczna usterka elektryczna.
Po sprawdzeniu bloków pomiarowych dla przełącznika G201 ciśnienia skakały przy wciśniętym pedale hamulca, więc jestem prawie pewien, że przełącznik jest uszkodzony, wydaje się, że jest to w początkowej fazie awarii, chociaż wyłączenie zapłonu i ponowne uruchomienie kasuje kontrolkę ESP.
To prowadzi mnie do mojego pytania, plan jest taki, aby samodzielnie wymienić oba przełączniki na oryginalne elementy i przeprowadzić pełne odpowietrzanie hamulców, więc jak trudna jest ta praca?
Wiem, że wszystkie zbiorniki na płyn chłodniczy, wspomaganie kierownicy i inne rzeczy w tym obszarze muszą zostać opróżnione lub przynajmniej usunięte z drogi, ale właśnie przeczytałem stary wątek na ten temat o usunięciu mocowania silnika i podniesieniu silnika tylko po to, aby uzyskać dostęp?
Po zrobieniu tego wszystkiego podczas niedawnej wymiany paska rozrządu, naprawdę nie chcę przechodzić przez to wszystko ponownie.
Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki od kogoś, kto sam to zrobił.
Dzięki!