Z tego, co rozumiem, Audi umieściło w TT wycięcie na koło zapasowe na etapie projektowania, ponieważ założono, że dojazdówka będzie standardem. Jednak testy zderzeniowe wykazały, że niezależnie od tego, jak trzymano dojazdówkę, nadal stwarzała ona zagrożenie. Ponieważ Audi było teraz świadome niebezpieczeństwa, nie mogło zaoferować koła zapasowego, w przeciwnym razie przegrałoby każdą sprawę sądową.
Tak, jeśli włożysz koło zapasowe lub bagaż do bagażnika, albo będziesz przewozić luźny kowadło, to również jest niebezpieczeństwo - ale to ty to zrobiłeś, a nie Audi.
W innym wątku, być może tym, którego teraz brakuje, omawiano kwestię obwodu koła zapasowego. Oczywiście, jeśli masz koła 20" i koło zapasowe 16", będziesz miał problemy z mechanizmem różnicowym - tym bardziej w wersjach quattro - ponieważ samochód, nawet na prostej drodze, będzie uważał, że porusza się po ciasnych okręgach.
Ponieważ istnieje możliwość zastosowania kół 17", 18", 19" i 20" - ze względów bezpieczeństwa i inżynieryjnych SSST może być oferowany w różnych rozmiarach,
Obwód zespołu koła/opony nie jest oczywisty - opona 18" SS będzie miała głębszą ścianę boczną niż opony niskoprofilowe montowane w kołach 19/20" i obwód 18" SS może nie być tak bardzo inny. (Wydaje mi się, że 5-otworowe 18" SSST Jaguara było prawie takie samo jak 19 x 255 x 35 - myślę, że to samo dotyczy Golf SSST, ale nie dałbym za to głowy.
W modelach FWD, jeśli koło zapasowe jest z tyłu, nie ma znaczenia, jaki jest obwód (chociaż hamowanie na tej osi może być naruszone). Zatem rozwiązaniem jest tutaj wożenie SSspare, które mieści się w studzience, a jeśli przebicie jest z przodu, zamień przebitą oponę na dobrą tylną oponę i umieść SS spare z tyłu.