Hallo, de elektrische hoogteverstelling van de bestuurdersstoel van mijn TT uit 2008 werkt niet meer. Ik heb de stoel eruit gehaald en de motor geopend om te ontdekken dat het motor tandwiel beschadigd is, wat vrij gebruikelijk lijkt te zijn. Ik heb op ebay gezocht naar een vervangingstandwiel (7L0959111), maar deze lijken enigszins anders dan het tandwiel op het mijne. Het tandwiel op mijn motor heeft rechte tanden, maar de tandwielen die te koop staan op ebay hebben licht schuine tanden. Ook worden deze advertenties op ebay niet vermeld voor TT's, maar voor A4, A6, Q5 etc. Dus ik denk dat deze tandwielen mogelijk niet compatibel zijn met de TT?
Heeft iemand ervaring met het vervangen van het tandwiel op een motor voor de elektrische hoogteverstelling van de bestuurdersstoel van een TT en weet iemand waar ik een vervanging kan krijgen?
Bedankt
Mark
Heeft iemand ervaring met het vervangen van het tandwiel op een motor voor de elektrische hoogteverstelling van de bestuurdersstoel van een TT en weet iemand waar ik een vervanging kan krijgen?
Bedankt
Mark