...... Właśnie wymieniłem czujnik światła stopu po tym, jak VCDS zarejestrował błąd w module AWD, wspominając o nieprawidłowym sygnale. Użyłem części Febi za 8 funtów. Przejechałem samochodem około 30 mil i ponownie zeskanowałem i błąd nie powrócił.
Przeglądając VCDS zauważyłem, że można wykonać test wyjściowy na module AWD, więc spróbowałem to wybrać. Pierwszy test wspomina o pompie ładującej, ale po tym nic się nie dzieje. Dosłownie pauzuje na około 5 minut, a następnie wraca do poprzedniego ekranu. Na YouTube widziałem kilka osób wykonujących ten sam test i przechodzi on przez szereg operacji Haldex.
Przejrzałem bloki pomiarowe VCDS i widzę napięcie Haldex (12,4 V), temperaturę, stan wszystkich przełączników, fakt, że komunikuje się z ABS i ECU, a także stan pompy (który pokazuje się jako wyłączony przy wyłączonym zapłonie i włączony przy włączonym zapłonie).
Potem przyszło mi do głowy, że nie mam pojęcia, czy system Haldex w ogóle działa. Przejechałem tylko około 500 mil samochodem od stycznia, kiedy go dostałem. Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiłem, było zlecenie wymiany oleju i filtra Haldex u specjalisty VW. Ale nigdy nie jeździłem samochodem w warunkach, w których koła straciłyby przyczepność, więc po prostu nie wiem, czy w ogóle działa.
Czy inni byli w stanie wykonać test wyjściowy w VCDS? A może istnieje inny sposób, żebym mógł wiedzieć, czy Haldex działa? Widziałem kilka osób mówiących, żeby pociągnąć hamulec ręczny o jeden ząbek, aby wyłączyć Haldex, a następnie szybko ruszyć, aby sprawdzić, czy dostanę poślizg kół. Ale próbowałem tego i wydaje mi się, że nic nie dostaję!
Wszelkie rady mile widziane,
Dzięki,
Paul.
Przeglądając VCDS zauważyłem, że można wykonać test wyjściowy na module AWD, więc spróbowałem to wybrać. Pierwszy test wspomina o pompie ładującej, ale po tym nic się nie dzieje. Dosłownie pauzuje na około 5 minut, a następnie wraca do poprzedniego ekranu. Na YouTube widziałem kilka osób wykonujących ten sam test i przechodzi on przez szereg operacji Haldex.
Przejrzałem bloki pomiarowe VCDS i widzę napięcie Haldex (12,4 V), temperaturę, stan wszystkich przełączników, fakt, że komunikuje się z ABS i ECU, a także stan pompy (który pokazuje się jako wyłączony przy wyłączonym zapłonie i włączony przy włączonym zapłonie).
Potem przyszło mi do głowy, że nie mam pojęcia, czy system Haldex w ogóle działa. Przejechałem tylko około 500 mil samochodem od stycznia, kiedy go dostałem. Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiłem, było zlecenie wymiany oleju i filtra Haldex u specjalisty VW. Ale nigdy nie jeździłem samochodem w warunkach, w których koła straciłyby przyczepność, więc po prostu nie wiem, czy w ogóle działa.
Czy inni byli w stanie wykonać test wyjściowy w VCDS? A może istnieje inny sposób, żebym mógł wiedzieć, czy Haldex działa? Widziałem kilka osób mówiących, żeby pociągnąć hamulec ręczny o jeden ząbek, aby wyłączyć Haldex, a następnie szybko ruszyć, aby sprawdzić, czy dostanę poślizg kół. Ale próbowałem tego i wydaje mi się, że nic nie dostaję!
Wszelkie rady mile widziane,
Dzięki,
Paul.