Audi TT Forum banner

Pomoc z pilotem - Nie działa po wypróbowaniu wszystkiego

50K views 22 replies 13 participants last post by  blzckhat  
#1 ·
Witajcie wszyscy!

Przede wszystkim dziękuję za informacje dostępne dla nas, obserwatorów, którzy potrzebują pomocy we wszystkim, co związane z naszym ukochanym Audi TT.

Próbowałem zaprogramować mój brelok do kluczy za pomocą każdej metody, którą znalazłem tutaj i w sieci, ale bezskutecznie. Jedną rzeczą, którą zauważyłem podczas tego procesu, jest to, że światła nigdy nie migały. Zastanawiam się teraz, czy może to być związane z wadliwym zestawem wskaźników, czy też nie ma to z tym nic wspólnego. Szukam po prostu wszystkich możliwych opcji, aby znaleźć problem.

A jeśli nie, co robię źle? Wymieniłem baterie w pilocie, ale wciąż nic. Użyłem również metody klucza zaworowego, ale również bezskutecznie. Pilot otwiera drzwi ręcznie, ale nie działa zdalnie.

Audi TT 2002, jakiś pomysł?

Dziękuję z góry.
 
#2 ·
Cześć, zakładam, że próbowałeś C/L resync
Naciśnij blokadę lub odblokowanie na pilocie i w ciągu 1 minuty zablokuj lub odblokuj za pomocą kluczyka w drzwiach, powtórz to więcej niż raz.
Jeśli to nie zadziała, naciśnij dwukrotnie blokadę lub odblokowanie przed użyciem kluczyka w drzwiach.
Upewnij się, że drzwi pasażera są odblokowane przed ponowną synchronizacją, nigdy nie miało to wpływu na mnie, ale ktoś dzisiaj powiedział, że zadziałało, jeśli najpierw odblokował drzwi pasażera.
Hoggy. :D
 
#3 ·
Udało mi się uruchomić tę głupią rzecz po roku drapania się po głowie.

Spróbuj najpierw w ten sposób - otwórz samochód ręcznie, włącz samochód JAK NAJSZYBCIEJ (nie uruchamiając silnika), a następnie naciśnij przycisk na pilocie. Czy to zadziałało? Jeśli nie... czytaj dalej

--------

Użyj kluczyka serwisowego i przekręć kluczyk, aby włączyć samochód (nie uruchamiaj silnika).

Wyjdź z samochodu i używając pilota, który chcesz uruchomić, wyjdź na zewnątrz i zablokuj samochód RĘCZNIE od bagażnika.

- Teraz wróć do drzwi kierowcy. Naciśnij OTWIERZ.

- Wskaźnik powinien mignąć.

- (Zakładając, że ten klucz był na pozycji #1) Odczekaj 6 sekund i ponownie naciśnij OTWIERZ.

- Samochód powinien zatrąbić, aby potwierdzić, że kluczyk został ponownie zaprogramowany.
 
#15 ·
udało mi się uruchomić tę głupią rzecz po roku drapania się po głowie

spróbuj najpierw w ten sposób - otwórz samochód ręcznie, włącz samochód JAK NAJSZYBCIEJ (nie uruchamiając silnika), a następnie naciśnij przycisk na pilocie. Czy to zadziałało? Jeśli nie... czytaj dalej

--------

użyj swojego kluczyka serwisowego i przekręć kluczyk, aby włączyć samochód (nie uruchamiaj silnika)

wyjdź z samochodu i używając pilota, który chcesz uruchomić, wyjdź na zewnątrz i zablokuj samochód RĘCZNIE od bagażnika

- teraz wróć do drzwi kierowcy. naciśnij OTWÓRZ

- wskaźnik powinien mignąć

- (zakładając, że ten klucz był w pozycji nr 1) odczekaj 6 sekund i ponownie naciśnij OTWÓRZ

- samochód powinien zatrąbić, aby potwierdzić, że kluczyk został ponownie zaprogramowany
To zadziałało idealnie dla mnie, po wymianie baterii w dwóch pilotach i nie zdając sobie sprawy, dlaczego to nie działało, szukałem i znalazłem to forum.

Dziękuję.
 
#6 ·
Wygląda na to, że zarejestrowałeś go do programowania w gnieździe nr 2.

Naciskając blokadę (kierunkowskazy lub dźwięki klaksonu), a następnie odblokowanie (kierunkowskazy lub dźwięki klaksonu), tak jak to zrobiłeś. Prosisz samochód o zaprogramowanie tego klucza w pozycji drugiej.

Ostatnim krokiem jest odczekanie 6 sekund, a następnie naciśnięcie "otwórz", aby potwierdzić gniazdo, w którym chcesz go mieć (możesz zaprogramować łącznie 4 klucze).

Następnie wyłączasz samochód. Wysiądź. Przetestuj przyciski.

Ale ponieważ prawdopodobnie zatrzymałeś dochody, będziesz musiał zacząć od nowa LOL
 
#9 ·
Hoggy said:
Cześć ianpgonzaga, Jak ręcznie zablokować samochód od bagażnika?? :?
Hoggy. :D
hahaha o tak, myślę o moim S3 [smiley=bomb.gif]

Pilot do centralnego zamka, kodowanie i kasowanie

Adresy pamięci, kodowanie

W pojazdach z centralnym zamkiem z pilotem, każdy nowy lub niezakodowany pilot musi być najpierw ponownie zakodowany dla modułu sterowania centralnym zamkiem.
- Włączyć zapłon; zostawić kluczyk w stacyjce.
- Zablokować mechanicznie pojazd przy lewych przednich drzwiach, używając drugiego kluczyka.
- Na pilocie nacisnąć raz przycisk "Otwórz". Rozlegnie się krótki sygnał dźwiękowy.

Uwaga:
• Przycisk "Otwórz" naciska się raz, aby zaprogramować pierwszy lub pojedynczy pilot.
• Podczas programowania dodatkowych pilotów dla drugiego, trzeciego lub czwartego adresu pamięci, należy nacisnąć przycisk "Otwórz" dwa, trzy lub cztery razy, w odstępach jednosekundowych.
• Przykład: naciśnij przycisk "Otwórz" raz, odczekaj 1 sekundę, a następnie naciśnij ponownie, aby zaprogramować drugi pilot.

- Po 6 sekundach naciśnij raz przycisk "Otwórz", aby aktywować proces kodowania.

Pilot zostanie teraz zakodowany i można go użyć do odblokowania centralnego zamka.

- Wyłączyć zapłon.

Uwaga:
• Kluczyk musi być wyjęty ze stacyjki, zanim pilot będzie mógł zostać użyty do zablokowania pojazdu.
• Proces kodowania można powtórzyć do 4 razy dla dodatkowych pilotów. Pomiędzy każdym kodowaniem pilota zapłon musi być wyłączony.

Czy to pomaga???
 
#13 ·
Cześć, wiem, że to starszy wątek, ale wciąż próbuję szczęścia.
Około 10 dni temu mój Audi TT (2001) nie chciał się uruchomić. Po kilku dniach, kiedy miałem trochę czasu, zacząłem się tym zajmować i sytuacja była jeszcze gorsza. Nie wydawał już żadnego dźwięku rozruchu (brak rozrusznika, tylko stuknięcie). W każdym razie umówiłem się z lokalnym mechanikiem. Pomyślałem, że użyję kabli rozruchowych, aby uruchomić samochód, ale teraz pilot nie odblokowuje już samochodu! I nie mam żadnego zamka mechanicznego w drzwiach. Wymieniłem baterie w pilocie, ale nadal bez zmian. Jakieś pomysły?
 
#17 ·
Mam nadzieję, że ten wątek zostanie jeszcze przez kogoś zauważony! Kupiłem 2 dni temu Audi TT Quattro Mk1 2003 1.8T (180 KM), ponieważ desperacko potrzebowałem samochodu i miałem tylko żałosne pieniądze! To oczywiście ma kilka rzeczy, które wymagają rozwiązania i trochę troski, ale jak na razie działa, pomimo bardzo wysokiego przebiegu. Mam kilka problemów, o które muszę zapytać, ale będę trzymał się jednego na raz i problemu związanego z tym wątkiem.

Facet, od którego go kupiłem, zrobił przy nim trochę pracy ze względu na przebieg, wymienił pompę wody, pasek rozrządu i uszczelkę pokrywy zaworów lub coś w tym stylu i zrobił pełny serwis itp. Jest mnóstwo rachunków od poprzedniego właściciela i mnóstwo pracy zostało wykonane. W każdym razie, podczas gdy facet pracował nad samochodem tuż przed tym, jak go od niego kupiłem, akumulator został odłączony, wiem, że mówił prawdę, ponieważ musiał wpisać kod radia tuż przede mną. Ta informacja może nie być istotna dla mojego problemu, ale pomyślałem, że warto o tym wspomnieć, na wszelki wypadek. Problem polega więc na tym, że jedyny kluczyk, który otrzymałem z samochodem (brelok), był całkowicie martwy, więc naturalnie założyłem, że bateria się rozładowała, więc ją wymieniłem. Od tego czasu zrobiłem tak wiele różnych rzeczy, które znalazłem tutaj i w Internecie ogólnie dla procesów z jednym kluczem i wciąż nie mogę tego uruchomić (nie mówię, że zrobiłem je wszystkie lub zrobiłem je dobrze, więc każda rada jest mile widziana!).

Więc, co zwykle się dzieje, to to, że otwieram drzwi ręcznie, ale wtedy, gdy tylko wykonam ruch wewnątrz samochodu lub usiądę na siedzeniu, światła kierunkowskazów i przycisk awaryjny zaczną migać (chociaż żaden alarm nie brzmi), więc muszę to zatrzymać, wkładając kluczyk do stacyjki i przełączając na pozycję włączoną, a wtedy wszystko jest w porządku. Mogę tylko założyć, że jest to czujnik alarmu wewnętrznego, który się uruchamia, ponieważ chip nie jest odczytywany, aby unieruchomić samochód, dopóki nie włożę kluczyka do stacyjki. Niestety, przycisk do włączania i wyłączania tego (pomiędzy przyciskiem otwierania bagażnika a przyciskiem zwalniania korka wlewu paliwa) już nie istnieje, musiał wypaść (jeszcze nie próbowałem wsadzić tam palca lub czegoś w tym stylu, żeby sprawdzić, czy nadal działa).

Więc tak, mam tylko ten jeden brelok, ma pierścienie Audi z tyłu i wygląda na dość stary i zużyty na przyciskach, zakładam, że jest oryginalny. Czy ktoś może mi pomóc dowiedzieć się, jak ponownie uruchomić mój brelok? Próbowałem włożyć kluczyk do stacyjki i przełączyć na pozycję włączoną, zablokować drzwi kierowcy (jedyny sposób, aby to zrobić, to nacisnąć przycisk centralnego zamka, aby zablokować wszystkie drzwi od wewnątrz samochodu (przycisk z czerwoną kluczem na konsoli za hamulcem ręcznym), a następnie przytrzymać przycisk odblokowania na breloku, gdy jest on jeszcze w stacyjce i w tej samej pozycji włączonej (aż powinno pojawić się małe czerwone światełko, które miga na breloku, czego nie dostaję, ale nie mogę nawet zobaczyć, gdzie na breloku może być małe światełko), więc trzymam go kilka sekund jak na filmie, ponieważ widziałem w komentarzach, że ktoś próbował i też nie dostał migającego czerwonego światła na swoim breloku, ale to zadziałało. W każdym razie, wtedy wyjmuję kluczyk ze stacyjki i powinien działać! Próbuję naciskać przyciski na breloku, ale nic!

Proszę o pomoc!!!
 
#18 ·
Przede wszystkim witamy i gratulujemy zakupu.

Najpierw zdobądź drugi klucz. Będzie to kosztować tylko kilka funtów, o ile nie poniesiesz pełnych kosztów sparowania chipa immobilizera z samochodem. Chociaż ten klucz nie uruchomi samochodu, całkowicie uratuje Ci skórę, jeśli zamkniesz działający klucz w samochodzie. Znacznie łatwiej jest również dorobić zapasowe klucze, jeśli zgubisz swój oryginalny.

Wygląda na to, że próbowałeś już procesu resynchronizacji...
1. Naciśnij przycisk odblokowania na pilocie
2. Odblokuj ręcznie kluczem w drzwiach kierowcy
3. Ponownie naciśnij przycisk odblokowania na pilocie.

W przeciwnym razie, z nowo nabytym zapasowym kluczem, spróbuj procedury parowania...
1. Oryginalny klucz w stacyjce i obrócony do pozycji włączonej
2. Zapasowy klucz w drzwiach kierowcy i zablokuj samochód
3. Naciśnij przycisk odblokowania na oryginalnym kluczu (albo opuść szybę kierowcy, aby móc sięgnąć do środka, albo rozdziel dwie połówki klucza, aby móc zostawić część klucza w stacyjce i zabrać część pilota na zewnątrz). Wskaźniki powinny mrugać.
4. Odczekaj 6 sekund, ponownie naciśnij przycisk odblokowania, a wskaźniki powinny ponownie mrugać. Parowanie kluczy jest zakończone.

Jeśli powyższe nie zadziała, możemy założyć, że pilot może być uszkodzony. Zabierz go do ślusarza samochodowego, a on będzie mógł go dla Ciebie przetestować. Jeśli ładnie poprosisz, mogą/powinni zrobić to dla Ciebie za darmo (lub poprosić o przysługę, gdy dorobisz zapasowy klucz).

Włączenie się alarmu podczas wchodzenia do samochodu bez wcześniejszego odblokowania/wyłączenia alarmu pilotem jest normalne. Brak dźwięku alarmu jest normalny, jeśli jednostka alarmowa za tylnym panelem bocznym uległa katastrofalnemu wyciekowi baterii i uszkodzeniu. Wymiana nie jest trudna, chociaż część nie jest tania. Czasami oryginał może być naprawiony, jeśli uszkodzenie spowodowane wyciekiem baterii nie jest zbyt duże.

Edycja: Brak czerwonych migających świateł na pilotach MK1 TT.
 
#19 ·
Po pierwsze witamy i gratulujemy zakupu.

Po pierwsze, zdobądź drugi klucz. Będzie to kosztować tylko kilka funtów, o ile nie poniesiesz pełnych kosztów związanych z uzyskaniem chipa immobilizera sparowanego z samochodem. Chociaż ten klucz nie uruchomi samochodu, całkowicie uratuje Ci skórę, jeśli zablokujesz działający klucz w samochodzie. Znacznie łatwiej jest również uzyskać zapasowe klucze, jeśli zgubisz swój oryginalny.

Wygląda na to, że próbowałeś już procesu resynchronizacji...
1. Naciśnij odblokowanie na pilocie
2. Odblokuj ręcznie kluczem w drzwiach kierowcy
3. Ponownie naciśnij odblokowanie na pilocie.

W przeciwnym razie, z nowo nabytym zapasowym kluczem, spróbuj procedury parowania...
1. Oryginalny kluczyk w stacyjce i obrócony do pozycji włączonej
2. Zapasowy kluczyk w drzwiach kierowcy i zablokuj samochód
3. Naciśnij przycisk odblokowania na oryginalnym kluczyku (albo opuść szybę kierowcy, aby móc sięgnąć do środka, albo rozdziel dwie połówki kluczyka, aby móc zostawić część kluczyka w stacyjce i zabrać część pilota na zewnątrz). Kierunkowskazy powinny mrugać.
4. Odczekaj 6 sekund, ponownie naciśnij przycisk odblokowania, a kierunkowskazy powinny ponownie mrugać. Parowanie kluczy zakończone.

Jeśli powyższe nie zadziała, możemy założyć, że pilot jest uszkodzony. Zabierz go do ślusarza samochodowego, a on będzie mógł go dla Ciebie przetestować. Jeśli ładnie poprosisz, mogą/powinni to zrobić dla Ciebie za darmo (lub poprosić o przysługę, gdy będziesz miał dorobiony zapasowy kluczyk).

Alarm włączający się podczas wchodzenia do samochodu bez wcześniejszego odblokowania/wyłączenia alarmu pilotem jest normalny. Brak dźwięku alarmu jest normalny, jeśli centrala alarmowa za tylnym panelem bocznym uległa katastrofalnemu wyciekowi baterii i uszkodzeniu. Wymiana nie jest trudna, chociaż część nie jest tania. Czasami oryginał może być naprawiony, jeśli uszkodzenie spowodowane wyciekiem baterii nie jest zbyt duże.

Edycja: Brak czerwonych migających świateł na pilotach MK1 TT.
O mój Boże, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na napisanie tego!! Próbowałem ponownie bez powodzenia i zeszłej nocy czytałem instrukcję obsługi, w której napisano, że bateria musi być włożona stroną plusową do dołu... (błyszcząca płaska strona ze znakiem plus) co było przeciwieństwem każdego filmu, który na ten temat widziałem i przeciwieństwem tego, jak włożone były oryginalne baterie (ostatnia osoba miała 1 CR2025 i jedną cienką CR2016 nałożone na siebie zamiast CR2032 - kupiłem jedną Duracell CR2032) i obydwie miały błyszczącą płaską stronę do góry! Pomyślałem, że się wyczerpały, więc wykonałem z nimi różne procedury resynchronizacji, z zapasowymi tego samego rodzaju, które znalazłem w pilotach w domu, a następnie z nową CR2032, którą kupiłem specjalnie do tego i nic nie działało. Właśnie wyszedłem i spróbowałem ponownie z Twoimi instrukcjami w ręku na wypadek, gdybym coś pomylił innym razem i nic... Odszedłem zirytowany i smutny i pomyślałem, pierdol to, to ewidentnie zepsute jak kilka innych rzeczy, które podejrzewam (szczególnie światło nigdy się nie wyłączyło od kiedy je mam) i pomyślałem, że kupiłem szopę i muszę zaakceptować swoją stratę, ponieważ wszystko, co miałem, to 900 funtów i naprawdę nie mogę oczekiwać niczego więcej za moje pieniądze! Potem przypomniałem sobie, co czytałem w instrukcji obsługi zeszłej nocy, o czym myślałem, że musi być błędem w druku lub nie wziąłem informacji we właściwy sposób, ponieważ wszystko, co widziałem w Internecie, pokazywało błyszczącą płaską stronę do góry ze znakiem plus... Podrapałem się po głowie i pomyślałem, wszystko, co wiem o bateriach, mówi mi, że strona plusowa jest zwykle stroną z obramowaniem, powodującym rodzaj podniesionego przycisku w różnych rozmiarach i ekstremach, więc jeśli tak jest i mówi mi, że strona, która ma znak plus, musi być skierowana w dół w instrukcji... co jeśli zignoruję to, co widziałem w Internecie i co myślę o bateriach w ogóle, i jak baterie były w pilocie na początek, ponieważ wtedy nie działało, i wezmę znak plus na błyszczącej płaskiej stronie baterii za dobrą monetę i zrobię to, co mówi instrukcja, co byłoby znakiem plus w dół, a nie w górę.... Pomyślałem, ostatnia próba nie zaszkodzi.... Więc wcisnąłem go, złożyłem z powrotem i poszedłem spróbować resynchronizacji po raz ostatni... Nic nie zauważyłem, więc nacisnąłem przycisk blokady po raz ostatni, gdy odchodziłem i USŁYSZAŁEM, JAK KURWA ZAMKI ZACZYNAJĄ DZIAŁAĆ!!!! Zatrzymalem się i pomyślałem NIEEEEE... odwróciłem się i zacząłem je naciskać jak szalony i one kurwa działają!!! Bez zarzutu!!!

Teraz czuję się niezwykle dziewczęco i głupio!! Jednocześnie bardzo szczęśliwy i spełniony!!! Dni obsesji na tym punkcie i to działa!! Jestem zachwycony!

Jeszcze raz dziękuję za to, że byłeś tak miły i napisałeś powyższe!!
 
#23 ·
Więc chłopaki, ta sama sytuacja. Ale, ale, ale, ale. Nikt nie chce przeprogramować kluczy. Jakiś elektryk samochodowy mówi mi, żebym znalazł inny CCM z parą kluczy. Ale złym gościem w mojej sytuacji były tak naprawdę oba piloty, które kupiłem z samochodem. Naprawiłem jeden i ten został zauważony przez samochód w kilka sekund. Przy okazji użyłem VCDS do ponownego programowania. Więc jeśli twój ccm odpowiada na diagnostykę, ale pilotów nie można przeprogramować, zmień piloty.