Audi TT Forum banner
21 - 40 of 42 Posts
Odpowiedź jest nieco trudna, biorąc pod uwagę, że IMA BASIC PLUS to podstawa około 200 € + wydanie ruchomych obrazów, około 120 € więcej; kiedy już to masz, możesz rozwijać swój system na różne sposoby, od najtańszego Android TV box za około 20 € + CarPlay dongle po użycie ruspberry lub, tak jak ja, montując prawdziwy carputer, ale wydając dużo, dużo więcej
 
Najważniejszą rzeczą jest małe RNSE. Daję wejście AV i robisz to przez IMA BASIC PLUS firmy Kufatec; potrzebujesz również możliwości odblokowania wideo w podróży! Mając to, możesz rozszerzyć swoje rnse jak chcesz, jak ci mówiłem, zainstalowałem wspaniałe bezprzewodowe mirroring, zainstalowałem dedykowany komputer PC do samochodu (carpc), w którym mam zarówno Windows7, jak i Android z bezprzewodowym CarPlay, możesz robić co chcesz z komputerem! Jeśli chodzi o RVC, możesz skorzystać z tego samego IMA BASIC PLus, ponieważ ma dedykowane wejście i możesz zamontować normalną kamerę z rynku wtórnego lub zrobić to, co ja zrobiłem, kupić zestaw OEM RVC r8 i będziesz miał oryginalny system, który jest wspaniały
 
armran said:
wydanie ruchomych obrazów, około 120 € więcej
Odblokowanie VIM jest znacznie tańsze, jeśli kupisz pakiet funkcji dla mojego niestandardowego oprogramowania, o którym wspominasz :wink: W takim przypadku nie ma potrzeby stosowania zewnętrznego sprzętu i wierzę, że działa lepiej, ponieważ nie blokuje komunikatów CANBUS związanych z prędkością do jednostki centralnej (co moim zdaniem zwykle robi rozwiązanie innych firm - popraw mnie, jeśli się mylę).
 
Tak, w rzeczywistości twoje oprogramowanie jest ostatecznym rozwiązaniem; Zadaję ci pytanie; Ponieważ około 10 lat temu zainstalowałem wersję VIM za pośrednictwem modułu innej firmy i ponieważ chciałbym uniknąć ponownego demontażu wszystkiego, czy uważasz, że dwa systemy wydań VIM będą ze sobą kolidować po zainstalowaniu twojego oprogramowania? Kto wygra z tych dwóch, czy wolałbym twoje?!
 
armran said:
Tak, w rzeczywistości twoje oprogramowanie jest ostatecznym rozwiązaniem; Zadaję ci pytanie; Ponieważ około 10 lat temu zainstalowałem wersję VIM za pośrednictwem modułu innej firmy i chciałbym uniknąć ponownego demontażu wszystkiego, czy uważasz, że dwa systemy wydawania VIM będą ze sobą kolidować po zainstalowaniu twojego oprogramowania? Kto wygra z tych dwóch, czy wolałbym twoje ?!
Nie sądzę, żeby weszły w konflikt, ale moduł innej firmy (zakładając, że działa tak, jak myślę) będzie nadal blokował wiadomości związane z prędkością wysyłane do RNSE po jego aktywacji. To oczywiście nie jest idealne z wielu powodów.Jeśli nie możesz go usunąć, być może można go wyłączyć. Skontaktuj się z producentem/dostawcą, aby dowiedzieć się, jak to zrobić. Nie posiadam takiego, więc nie mam pojęcia, jak można by to zrobić.
 
Czy ta konwersja jest możliwa z oprogramowaniem układowym USA na RSN-E?
Część VIM jest możliwa z oprogramowaniem pbbc (tylko 15 GBP :)). Jednak reszta tego, co zrobił tam armran, to modyfikacje sprzętowe - zainstalował na nim ekran dotykowy, a następnie zainstalował CarPC, który prawdopodobnie wyświetla się przez VIM przez RNS-E i kontroluje przez, jak sobie wyobrażam, interfejs USB do ekranu dotykowego.

Fajne w tym, co zrobił, było to, że zachował oryginalną funkcjonalność RNS-E, dodając jednocześnie dotyk i komputer (zarówno Android, jak i Windows).

Edycja: Inną opcją jest po prostu użycie VIM, a następnie użycie RPi do dodania Android Auto:

Brak dotyku, ale także brak modyfikacji sprzętowej samego RNS-E.
 
Przechodząc z MK6 Golf R, ulepszenie HU było znacznie prostsze. Przeszedłem z RNS-315 na RNS-510, a następnie na MIB2. Chciałbym mieć możliwość korzystania z CarPlay i zachowania wszystkich funkcjonalności RNS-E.
 
Przejście z Golfa R MK6 sprawiło, że modernizacja HU była znacznie prostsza. Przeszedłem z RNS-315 na RNS-510, a następnie na MIB2. Chciałbym mieć możliwość korzystania z CarPlay i zachowania wszystkich funkcjonalności RNS-E.
Tak, niestety takie są realia. RNS-E to bardziej przestarzała technologia, więc musisz się z tym zmierzyć, lol. Chodzi mi o to, że Audi nie miało A2DP w fabrycznym BT w niektórych swoich samochodach aż do około 2015 roku, co obejmuje TT 🤦‍♂️ Chodzi mi o to, kto wie, co oni tam myśleli, ale te "infotainment" w tych samochodach jest bardzo w tyle za czasami, w których te samochody faktycznie żyły. Tyle jeśli chodzi o "Przewagę dzięki technice" :rolleyes:

Nawet w pierwszym roku TT (MY07 w USA, tak mi się wydaje) był przestarzały pod pewnymi względami, szczególnie w tym. Audi wydaje się zawsze odmawiać aktualizacji tych rzeczy do czasu następnego projektu modelu, więc nawet liftingi niewiele dają przez większość czasu. Teraz RNS-E został zaktualizowany - jednostki 192 v. 193 - więc było kilka ulepszeń, ale wciąż nic tak "zaawansowanego" jak to, co miały VW od około Mk6 (i zaawansowane w cudzysłowie, bo nawet one nie były niesamowite, ale wciąż daleko przed RNS-E).

Mógłbyś całkowicie wymienić HU, ale niektórzy z nas (w tym ja) nie chcą wydawać pieniędzy, a nawet zmieniać fabrycznego sprzętu. W moim A3 wymieniłem wszystko w zakresie stereo (i tak jest w zasadzie od kiedy go mam), ale w TT robię wszystko oprócz HU. Myślę, że gdyby TT był moim jedynym samochodem, na pewno wymieniłbym HU i nie zawracałbym sobie głowy RNS-E.

Jeśli chcesz mieć CarPlay w RNS-E, powodzenia. Jest opcja Navinc (która zapoczątkowała ten wątek), ale to około 700 GBP (850 USD) i musiałbyś to importować i tak dalej. Jestem pewien, że w tym momencie wolałbyś po prostu kupić HU z rynku wtórnego, ponieważ za te pieniądze kupujesz całkiem niezły. Możesz to zrobić na RPi z systemem Android (lub dowolnym podobnym "pudełku" z systemem Android z analogowym wyjściem wideo), a następnie użyć jednego z nieuczciwych "dongli" Carplay na Androida, ale wtedy będziesz miał problem, że nie będziesz miał możliwości sterowania nim z RNS-E. Chyba że zrobisz coś takiego jak gość z RPi-AA i napiszesz własny kod, aby móc komunikować się z poleceniami CAN z samochodu. Mam nadzieję, że Twoje umiejętności kodowania są na odpowiednim poziomie 😉 Może się okazać, że trudniej jest zmodyfikować RNS, aby dopasować ekran dotykowy i możesz po prostu pójść tą drogą.

Sprowadza się to prawie do trójkąta Czasu, Umiejętności, Pieniędzy. Jeśli masz mnóstwo pieniędzy do wydania na to, nie będziesz potrzebować zbyt wielu umiejętności ani czasu. Jeśli masz umiejętności i czas, możesz to zrobić znacznie taniej niż to szalone Navinc.

Powodzenia! Mam przeczucie, że po prostu wymienisz HU i na tym poprzestaniesz, lol.
 
Czy podoba ci się mój zmodyfikowany system RNSE?

CarPc, Windows 7 w dual boot Android Prime OS, Apple CarPlay, panel dotykowy



Wow, to niesamowite. Widziałem to wczoraj podczas wyszukiwania RNS-E w serwisie Youtube.

Chciałbym po prostu móc bezprzewodowo zduplikować ekran mojego telefonu z systemem Android na ekranie RNS-E, bez ekranu dotykowego itp., to dla mnie zbyt zaawansowane. Czy istnieje prosty sposób, aby to zrobić? Czy mogę przesłać obraz z telefonu do klucza sprzętowego i podłączyć go do interfejsu telewizora? Dzięki.
 
Wow, to niesamowite. Widziałem to wczoraj podczas wyszukiwania RNS-E w serwisie Youtube.

Chciałbym po prostu móc bezprzewodowo zduplikować ekran mojego telefonu z systemem Android na ekranie RNS-E, bez ekranu dotykowego itp., to dla mnie zbyt zaawansowane. Czy istnieje jakiś prosty sposób, aby to zrobić? Czy mogę przesłać obraz z telefonu do klucza sprzętowego i podłączyć go do interfejsu TV? Dzięki.
Czy kiedykolwiek dowiedziałeś się jak?
 
Czy kiedykolwiek dowiedziałeś się jak?
Zasadniczo jest to sposób, o którym mówiłem powyżej i w twoim wątku. To są twoje opcje, jeśli jesteś zdecydowany zachować RNS-E w samochodzie.

Możesz to zrobić "DIY" z Raspberry Pi (zlinkowałem ci kilka wątków w twoim innym wątku); lub możesz kupić coś takiego jak jednostka Navinc, o której tutaj wspomniano. Pierwszy wybór wymaga znacznie więcej umiejętności, majsterkowania, wysiłku i czasu i nadal wymaga wydania trochę $$... i nie ma nawet pewności, że wszystko zadziała tak, jak chcesz, ponieważ w tej chwili nie ma "świetnej ustalonej formuły" do wykonania tego. Innym problemem jest to, że aktualizacje po stronie AA lub CP mogą sprawić, że wszystko, co skonfigurujesz, będzie "zepsute", a następnie wymagać poprawek po stronie oprogramowania Pi, aby rozwiązać lub obejść problem.
Drugi wybór jest znacznie bardziej "plug and play" lub gotowy do użycia, ale wymaga stosunkowo dużej kwoty pieniędzy. Naprawdę nie jest to warte w porównaniu do tego, co można by kupić (aftermarket) za te pieniądze. 700 GBP to naprawdę nic, czym można by się przejmować, tylko po to, żeby mieć AA/CP. Ale oczywiście możesz robić ze swoimi pieniędzmi, co chcesz.

Przynajmniej w przypadku AA nie ma już nawet idei "po prostu odbijania ekranu telefonu", ponieważ AA nie jest już używany jako samodzielna aplikacja na telefonie. (Uwaga: Nie jestem pewien co do CP.) Ale nawet wtedy, kiedy mogłeś to zrobić z AA, o ile pamiętam, używanie AA na telefonie (samodzielnie) myślę, że było ograniczone do widoku portretowego, co byłoby bezcelowe do zobaczenia na ekranie RNS-E - musiałoby być albo na boku, albo wąskim "paskiem" na ekranie RNS.

Sądzę, że jako ostatnia opcja możesz po prostu zdecydować się na mirroring (jak wspomniano w poście, który zacytowałeś). Możesz to zrobić z ekranem telefonu w trybie poziomym, ale w ten sposób nie otrzymasz AA (ponownie, nie mam pojęcia o CP). W ten sposób możesz używać takich rzeczy jak Waze i dowolne aplikacje w funkcji "tylko widok" na ekranie RNS. Nadal potrzebujesz telefonu, który jest w stanie wyprowadzać HDMI przez USB (wiele z wyższej półki może to robić, ale wiele gorszych telefonów nie może); a następnie musisz to przekonwertować na VGA, a następnie z VGA (RGB-HV) na RGB-S, aby wprowadzić do RNS-E. To w zasadzie "połowa pracy" "sposobu Rapberry Pi", ponieważ nadal robisz wszystkie rzeczy związane z wejściem wideo, tylko nie musisz zajmować się żadnym kodem/konfiguracją/sprzętem Pi. Ale znowu, nie dostaniesz AA ani żadnego sposobu na kontrolowanie czegokolwiek po stronie samochodu bez Pi w równaniu.

TBH mam wrażenie, że szukasz jakiegoś "łatwego sposobu plug-in", aby to zrobić, ponieważ nie byłbyś w stanie robić takich rzeczy jak konfigurowanie Pi i robienie okablowania itp... To w porządku, ale miejmy nadzieję, że możemy to wyjaśnić... Coś "taniego i łatwego" jak to nie istnieje dla RNS-E, kropka. O ile nie chcesz wydać dużo na ten moduł NavInc oczywiście... co nie jest tanie. Jeśli chcesz to zrobić, to jest twój sposób:

Idź tam i zadzwoń do nich i zakończ sprawę; chociaż słowo przestrogi, że to może działać tylko na 192, jeśli masz 193, powinieneś być tego pewien, gdy się z nimi skontaktujesz - musi albo działać z 193, albo mają inną wersję. W przeciwnym razie będzie to trudna droga lub po prostu aftermarket. Mam nadzieję, że to odpowiada na twoje pytanie, ponieważ szczerze mówiąc, nie ma już wiele więcej do powiedzenia na ten temat. Możesz nadal znajdować inne wątki, na których możesz pytać, ale nie będzie innej odpowiedzi.
 
To w zasadzie tak, jak powiedziałem powyżej i w twoim wątku. To są twoje opcje, jeśli koniecznie chcesz zachować RNS-E w samochodzie.

Możesz to zrobić albo "DIY" z Raspberry Pi (podałem ci linki do kilku wątków w twoim innym wątku); albo możesz kupić coś takiego jak jednostka Navinc, o której tutaj wspomniano. Pierwszy wybór wymaga znacznie więcej umiejętności, majsterkowania, wysiłku i czasu i nadal wymaga wydania trochę $$... i nawet nie ma pewności, że wszystko zadziała tak, jak chcesz, ponieważ w tej chwili nie ma "wielkiej ustalonej formuły" pozwalającej na to. Innym problemem jest to, że aktualizacje po stronie AA lub CP mogą sprawić, że wszystko, co skonfigurowałeś, będzie "zepsute", a następnie wymagać poprawek po stronie oprogramowania Pi, aby to rozwiązać lub obejść.
Drugi wybór jest znacznie bardziej "plug and play" lub gotowy do użycia, ale wymaga wydania stosunkowo dużej kwoty pieniędzy. Naprawdę nie jest to warte zachodu w porównaniu z tym, co można kupić (aftermarket) za te pieniądze. 700 GBP to naprawdę nic, czym można by się przejmować, tylko po to, by mieć AA/CP. Ale oczywiście możesz robić ze swoimi pieniędzmi, co chcesz.

Przynajmniej dla AA nie ma już nawet idei "po prostu odbijania ekranu telefonu", ponieważ AA nie jest już używany jako samodzielna aplikacja w telefonie. (Uwaga: nie jestem pewien co do CP.) Ale nawet wtedy, kiedy mogłeś to zrobić z AA, o ile pamiętam, używanie AA w telefonie (samodzielnie) myślę, że było ograniczone do widoku portretowego, co byłoby bezcelowe do zobaczenia na ekranie RNS-E - musiałoby być albo na boku, albo wąskim "paskiem" na ekranie RNS.

Przypuszczam, że jako ostatnią opcję mógłbyś po prostu zdecydować się na mirroring (jak wspomniano w poście, który zacytowałeś). Możesz to zrobić z ekranem telefonu w trybie poziomym, ale w ten sposób nie będziesz mógł uzyskać AA (ponownie, nie mam pojęcia o CP). Możesz w ten sposób używać takich rzeczy jak Waze i dowolne aplikacje w trybie "tylko do wyświetlania" na ekranie RNS. Nadal potrzebujesz telefonu, który jest w stanie wyprowadzać HDMI przez USB (wiele z wyższej półki może to robić, ale wiele gorszych telefonów nie może); a następnie nadal musisz to przekonwertować na VGA, a następnie z VGA (RGB-HV) na RGB-S, aby wprowadzić do RNS-E. To w zasadzie "połowa pracy" "sposobu Rapberry Pi", ponieważ nadal robisz wszystkie rzeczy związane z wejściem wideo, tylko nie musisz zajmować się żadnym kodem/konfiguracją/sprzętem Pi. Ale znowu, nie dostaniesz AA ani żadnego sposobu kontrolowania czegokolwiek po stronie samochodu bez Pi w równaniu.

Szczerze mówiąc, mam wrażenie, że szukasz jakiegoś "łatwego sposobu plug-in", aby to zrobić, ponieważ nie byłbyś w stanie robić takich rzeczy jak konfiguracja Pi i okablowanie itp... To w porządku, ale miejmy nadzieję, że możemy to tutaj wyjaśnić... Coś "taniego i łatwego" jak to nie istnieje dla RNS-E, kropka. O ile nie chcesz wydać dużo na ten moduł NavInc oczywiście... co nie jest tanie. Jeśli chcesz to zrobić, to jest twój sposób:

Idź tam i zadzwoń do nich i zakończ dzień; chociaż ostrzeżenie, że to może działać tylko na 192, jeśli masz 193, powinieneś być tego pewien, gdy się z nimi skontaktujesz - musi albo działać z 193, albo mają inną wersję dla niego. W przeciwnym razie będzie to trudna droga lub po prostu aftermarket. Mam nadzieję, że to odpowiada na twoje pytanie, ponieważ szczerze mówiąc, nie ma już wiele więcej do powiedzenia na ten temat.
Tak, to wstyd. Słyszałem o Kivic One, ale został wycofany lata temu.

Wysłałem zapytanie do Navinc. Zobaczę, ile mi zacytują i czy to jest warte zachodu.
 
Tak, to wstyd. Słyszałem o Kivic One, ale został wycofany lata temu.

Złożyłem zapytanie o Navinc. Zobaczę, ile mi zacytują i czy to jest warte zachodu.
Kivic One nie robi nic specjalnego. Jest mnóstwo różnych produktów na Amazonie itp., które mogą osiągnąć to samo. Nadal musisz dostać wideo do RNS-E. Na YT jest film o używaniu Kivic One na 193 RNS-E, w opisie jest jasno powiedziane, że użyto interfejsu wideo jakiegoś rodzaju (nie mówią jakiego) i modułu VIM jakiegoś rodzaju. Wyobrażam sobie, że po prostu użyli rzeczy Kufatec* ale tego nie mówią.
Advanced Guys on YT said:
Zostało to zainstalowane w Audi TT 2014 z systemem nawigacji RNSe MK2. Zostało to zrobione w połączeniu z interfejsem AV i Video-In-Motion Box.
*Rzeczy Kufatec są dość drogie (patrz linki poniżej) i tak naprawdę nie są potrzebne, jeśli dostaniesz zarówno oprogramowanie pcbbc, jak i wiesz, co robisz.

Jedyną rzeczą, która wydaje się "specjalna" w Kivic jest to, że miał jakąś aplikację kompatybilną z iOS (bez wzmianki o czymkolwiek dla Androida), która robiła kilka dodatkowych rzeczy do odtwarzania muzyki, ale to wszystko.

Możesz nawet użyć Amazon Fire Stick, aby osiągnąć to, co Kivic robi w przeciwnym razie - pozwala na mirroring smartfona IIRC i stamtąd nadal musisz wziąć wyjście HDMI z Fire Stick (lub cokolwiek podobnego bezprzewodowego mirroringu, których jest wiele, jak wspomniano) i dostać je do RNS-E.

Obejmuje to albo takie rzeczy jak ten sprzęt Kufatec (320 euro łącznie) LUB oprogramowanie pcbbc (15 GBP) i dokładnie to, co powiedziałem tutaj:
jak ostateczna opcja możesz po prostu wybrać mirroring (jak wspomniano w poście, który zacytowałeś). Możesz to zrobić z ekranem telefonu w trybie poziomym, ale w ten sposób nie będziesz mógł uzyskać AA (ponownie, nie mam pojęcia o CP). Możesz używać takich rzeczy jak Waze i jakiejkolwiek aplikacji w ten sposób w trybie "tylko widok" na ekranie RNS. Nadal potrzebujesz telefonu, który jest w stanie wyprowadzać HDMI przez USB (wiele telefonów wyższej klasy może to zrobić, ale wiele tańszych telefonów nie może); i nadal musisz to przekonwertować na VGA, a następnie z VGA (RGB-HV) na RGB-S, aby wprowadzić do RNS-E. To w zasadzie "połowa pracy" "sposobu Rapberry Pi", ponieważ nadal robisz wszystkie rzeczy związane z wejściem wideo, po prostu nie musisz zajmować się żadnym kodem/konfiguracją/sprzętem Pi. Ale znowu, nie dostaniesz AA ani żadnego sposobu na kontrolowanie czegokolwiek po stronie samochodu bez Pi w równaniu.
Jedyną różnicą w tym powyższym akapicie byłaby uwaga o użyciu kabla adaptera USB-C/HDMI i posiadaniu telefonu zdolnego do wyprowadzania HDMI. Zamiast tego, możesz wybrać wszystko, co może robić bezprzewodowe mirroring do HDMI, a reszta jest taka sama.
 
  • Like
Reactions: Bautista
Kivic One nie robi nic specjalnego. Na Amazonie itp. jest mnóstwo różnych produktów, które mogą osiągnąć to samo. Nadal musisz dostać wideo do RNS-E. Na YT jest film o używaniu Kivic One w 193 RNS-E, w opisie jest jasno powiedziane, że użyli interfejsu wideo jakiegoś rodzaju (nie mówią jakiego) i modułu VIM jakiegoś rodzaju. Wyobrażam sobie, że po prostu użyli rzeczy Kufatec* ale tego nie mówią.


*Rzeczy Kufatec są dość drogie (patrz linki poniżej) i tak naprawdę nie są potrzebne, jeśli dostaniesz zarówno oprogramowanie pcbbc, jak i wiesz, co robisz.

Jedyną rzeczą, która wydaje się "specjalna" w Kivic jest to, że miał jakąś aplikację kompatybilną z iOS (bez wzmianki o czymkolwiek dla Androida), która robiła kilka dodatkowych rzeczy dla odtwarzania muzyki, ale to wszystko.

Możesz nawet użyć Amazon Fire Stick, aby osiągnąć to, co Kivic robi w przeciwnym razie - pozwala na mirroring smartfona IIRC i stamtąd nadal musisz wziąć wyjście HDMI z Fire Stick (lub cokolwiek podobnego bezprzewodowego mirroringu, których jest wiele, jak wspomniano) i dostać go do RNS-E.

Obejmuje to albo takie rzeczy jak ten sprzęt Kufatec (320 euro razem) LUB oprogramowanie pcbbc (15 GBP) i dokładnie to, co powiedziałem tutaj:

Jedyną różnicą w tym powyższym akapicie byłaby notatka o użyciu kabla adaptera USB-C/HDMI i posiadaniu telefonu zdolnego do wyprowadzania HDMI. Zamiast tego, możesz wybrać cokolwiek, co może robić bezprzewodowy mirroring do HDMI, a reszta jest taka sama.
Po rollercoasterze badań wydaje się, że ze względu na koszty i wygodę najlepiej jest po prostu kupić przenośny ekran samochodowy za 30 funtów LUB polegać na dobrym, starym uchwycie na telefon.

Następną rzeczą do ustalenia jest adapter bluetooth, który pozwoli mi odtwarzać mój dźwięk - nie mogę uwierzyć, że RNS-E pozwala tylko na rozmowy telefoniczne przez bluetooth, a nie strumieniowanie muzyki przez telefon! 🙄
 
Po rollercoasterze badań wydaje się, że ze względu na koszty i wygodę najlepiej po prostu kupić przenośny ekran samochodowy za 30 funtów LUB polegać na dobrym, starym uchwycie na telefon.
Nienawidzę być "tym gościem", ale tak naprawdę nie musiałeś jechać na kolejce górskiej, skoro to mniej więcej to, co wspomniałem na początku (w innym wątku), lol:

Rzeczywistość jest taka, że jeśli chcesz tych rzeczy, o wiele łatwiej będzie po prostu kupić aftermarketowy HU, który ma te rzeczy. TBH te rzeczy nie wymagają dziś "oddawania nerki" i są stosunkowo tanie, pod warunkiem, że nie zależy Ci na napędzie CD/DVD (zazwyczaj tylko high-end ma to jeszcze, a high-end nie jest tani). W przeciwnym razie jest mnóstwo tanich "mechless" chińskich Android-owych jobbies, ponieważ istnieją dobre modele aftermarketowe za trochę więcej; żaden z nich nie jest tak drogi.
Następną rzeczą do ustalenia jest adapter bluetooth, który pozwoli mi odtwarzać dźwięk - nie mogę uwierzyć, że RNS-E pozwala tylko na rozmowy telefoniczne przez bluetooth, a nie przesyła strumieniowo muzyki przez telefon! 🙄
I znowu... 😉😅
Możesz dodać jakiś interfejs A2DP, aby móc uzyskać dźwięk do fabrycznego systemu. Istnieją trzy ogólne rodzaje, które możesz uzyskać. W kolejności od najtańszego do najdroższego masz "głupi" interfejs, który łączy się z wejściem AUX i po prostu daje ci dźwięk; interfejs zmieniarki CD, który daje ci kontrolę, ale bez tekstu; a następnie Bovee Tune2Air (lub klon), który łączy się z AMI (jeśli go masz) i zapewnia strumieniowanie dźwięku plus kontrolę i daje ci trochę ograniczonego tekstu (na przykład dla tytułów utworów). Żaden z nich nie będzie jednak w stanie wyświetlić obrazu/wideo z telefonu na ekranie samochodu.
W twoim przypadku gorąco polecam coś, co podłącza się do AMI... zakładając, że masz AMI w swoim samochodzie. Oznacza to Bovee lub klon, jeśli chcesz wydać na to pieniądze (~60-70 USD ekwiwalentu).

Jeśli nie chcesz wydawać tyle, ile kosztuje Bovee/Invery/itp. i chcesz skorzystać z najtańszego typu, który nadal może "po prostu się podłączyć", pamiętaj, że potrzebujesz takiego, który ma zarówno wtyczkę AMI jak i wtyczkę USB do zasilania. Powodem jest to, że AMI w naszych samochodach nie dostarcza zasilania w ten sam sposób, co inne/nowsze AMI, więc jeśli dostaniesz taki, który ma tylko wtyczkę AMI... to nie zadziała, ponieważ nie otrzyma zasilania. Są naprawdę tanie (jak 10-15 $), ale nie oferują niczego w zakresie funkcjonalności, z wyjątkiem wejścia audio - wpadają w pierwszą grupę (z trzech), o których wspomniałem powyżej, ale używają AMI AUX zamiast zwykłego AUX (którego możesz nie mieć) i są łatwe do podłączenia do zasilania AMI i USB i "po prostu działają". (Zauważ, że urządzenia klasy Bovee nie mają ani nie potrzebują oddzielnego zasilacza, ponieważ są to "inteligentne" interfejsy, które "wiedzą", jak sprawić, by nawet starsze/inne AMI dawały im zasilanie.)

Zwróć uwagę, że ten, o którym SJP wspomniał w swoim poście, wchodzi w skład "typu 2" z moich wspomnianych trzech typów. Szczerze mówiąc, nie polecam tego w twoim przypadku, ponieważ nie jest to po prostu rozwiązanie "plug and play" w samochodzie - musisz wyciągnąć radio i podłączyć tam rzeczy itp., czego, jak sądzę, nie chcesz robić... przynajmniej jeśli możesz tego uniknąć? Więc... unikaj tego lol. Jedynym powodem, dla którego chciałbyś iść tą drogą, jest to, że ani AUX ani AMI nie są już w samochodzie.
 
Nienawidzę być "tym gościem", ale tak naprawdę nie musiałeś jechać na kolejce górskiej, ponieważ to w zasadzie to, co wspomniałem na początku (w innym wątku), lol:




I jeszcze raz... 😉😅

W twoim przypadku gorąco polecam coś, co podłącza się do AMI... zakładając, że masz AMI w swoim samochodzie. Oznacza to Bovee lub klon, jeśli chcesz wydać na to pieniądze (~60-70 USD).

Jeśli nie chcesz wydawać tyle, ile kosztuje Bovee/Invery/itp., i chcesz wybrać najtańszy typ, który nadal może "po prostu się podłączyć" do AMI, pamiętaj, że musisz dostać taki, który ma zarówno wtyczkę AMI, jak i wtyczkę USB do zasilania. Powodem jest to, że AMI w naszych samochodach nie dostarcza zasilania w ten sam sposób, co inne/nowsze AMI, więc jeśli dostaniesz taki, który ma tylko wtyczkę AMI... nie będzie działać, ponieważ nie otrzyma zasilania. Są naprawdę tanie (około 10-15 USD), ale nie oferują żadnej funkcjonalności z wyjątkiem wejścia audio - wpadają w pierwszą grupę (z trzech) wspomnianych powyżej, ale używają AMI AUX zamiast zwykłego AUX (którego możesz nie mieć) i są łatwe do podłączenia do zasilania AMI i USB i "po prostu działają". (Zauważ, że urządzenia klasy Bovee nie mają ani nie potrzebują oddzielnego zasilacza, ponieważ są to "inteligentne" interfejsy, które "wiedzą", jak sprawić, by nawet starsze/inne AMI dostarczały im zasilanie.)

Zauważ, że ten, o którym wspomniał SJP w swoim poście, należy do "typu 2" z moich trzech typów. Szczerze mówiąc, nie polecam tego w twoim przypadku, ponieważ nie jest to rozwiązanie "plug and play" w samochodzie - musisz wyciągnąć radio i podłączyć rzeczy z tyłu itp., czego, jak sądzę, nie chcesz robić... przynajmniej jeśli możesz tego uniknąć? Więc... unikaj tego lol. Jedynym powodem, dla którego chciałbyś iść tą drogą, jest to, jeśli ani AUX ani AMI nie masz już w samochodzie.
Czy w przypadku urządzenia z wtyczką AMI połączenia telefoniczne nadal będą przechodzić przez to samo, czy też trzeba będzie odłączyć AMI i ponownie połączyć się z Bluetooth RNSE?
 
21 - 40 of 42 Posts