Zacząłem ten post, ponieważ wydaje się, że nie mogę znaleźć takiego dla Mk2 na tym forum i niewiele jest na innych forach VAG lub YouTube.
Wymagane części -
1.) Napinacz paska PN 022 145 299 L
2.) Rolka prowadząca PN 022 145 276 F (x2)
3.) Pasek klinowy: PN 022 145 933 Uwaga: Sprawdź poprawną długość dla swojego modelu -
• AH = 21,36 x 1235 mm
• AP = 21,36 x 1610 mm
Wymagane narzędzia -
1.) CR-VT55 lub Tripple Square CR-V12 do śruby mocującej napinacza
2.) Klucz 16 mm do śrub koła napinacza i rolki prowadzącej
3.) Narzędzie VAG, kołek blokujący T10060 lub klucz imbusowy M4 do zablokowania napinacza
4.) Klucz dynamometryczny
Wartości momentu obrotowego -
1.) Śruba mocująca napinacza: 50 Nm
2.) Śruby rolki prowadzącej: 40 Nm
FAQ - Audi TT (8J) Instrukcje warsztatowe i programy samokształceniowe
Silnik BUB, CBRA - 3,2 ltr, 4-zaworowy - A005TT01120
https://www.ttforum.co.uk/forum/viewtop ... &t=1833829
Dobre czytanie na temat tego, dlaczego pasek, napinacz i koła pasowe powinny być wymieniane jako zestaw, a nie jako poszczególne elementy, oraz jak ustalić, czy pasek powinien zostać wymieniony, nawet jeśli wygląda na dobry.
FAQ - Awarie paska osprzętu/wielorowkowego/klinowego i rolki prowadzącej
https://www.ttforum.co.uk/forum/viewtop ... &t=1887033
Wymagane części -
1.) Napinacz paska PN 022 145 299 L
2.) Rolka prowadząca PN 022 145 276 F (x2)
3.) Pasek klinowy: PN 022 145 933 Uwaga: Sprawdź poprawną długość dla swojego modelu -
• AH = 21,36 x 1235 mm
• AP = 21,36 x 1610 mm
Wymagane narzędzia -
1.) CR-VT55 lub Tripple Square CR-V12 do śruby mocującej napinacza
2.) Klucz 16 mm do śrub koła napinacza i rolki prowadzącej
3.) Narzędzie VAG, kołek blokujący T10060 lub klucz imbusowy M4 do zablokowania napinacza
4.) Klucz dynamometryczny
Wartości momentu obrotowego -
1.) Śruba mocująca napinacza: 50 Nm
2.) Śruby rolki prowadzącej: 40 Nm
FAQ - Audi TT (8J) Instrukcje warsztatowe i programy samokształceniowe
Silnik BUB, CBRA - 3,2 ltr, 4-zaworowy - A005TT01120
https://www.ttforum.co.uk/forum/viewtop ... &t=1833829
Dobre czytanie na temat tego, dlaczego pasek, napinacz i koła pasowe powinny być wymieniane jako zestaw, a nie jako poszczególne elementy, oraz jak ustalić, czy pasek powinien zostać wymieniony, nawet jeśli wygląda na dobry.
FAQ - Awarie paska osprzętu/wielorowkowego/klinowego i rolki prowadzącej
https://www.ttforum.co.uk/forum/viewtop ... &t=1887033