Hej chłopaki, przydałaby mi się wasza pomoc:
2004 Audi TT 1.8T 225 KM BEA Quattro, 6-biegowa manualna i 65 tys. mil
Samochód nie wykazuje żadnych objawów, ale mam te 4 kontrolki MIL, których nie mogę się pozbyć:
-P1297 Spadek ciśnienia między zaworem turbosprężarki a przepustnicą (Sprawdź DV!)
-P0420 Sprawność układu katalitycznego poniżej progu (praca uboga)
-P0300 przerywanie zapłonu we wszystkich cylindrach
-P0303 wypadanie zapłonu cylinder 3
Oto lista tego, co do tej pory próbowałem:
-Wymieniona uszczelka pokrywy zaworów i świece zapłonowe
-Wymieniona cewka na cylindrze nr 3
-Wymienione zawory upustowe, N75 i regulacji ciśnienia
-Wymieniony wąż od zaworu N75 do rury doładowania turbosprężarki
-Test dymny, nic nie znaleziono
-Usunięty system N249
-Wymieniony wąż regulatora ciśnienia paliwa + wąż od zaworu upustowego do rury doładowania
-Wyczyszczona i wyrównana przepustnica
-Test dymny, nic nie znaleziono
Jestem już u kresu wytrzymałości. Myślę, że wszystkie kody wiążą się z pierwszym i że jest wyciek powietrza. Jak powiedziałem, samochód jeździ dobrze, ale nie mogę pozbyć się tej kontrolki MIL
Jeszcze jedna ciekawostka: Szybkość, z jaką zapala się kontrolka MIL, jest różna... Jeśli jeżdżę po mieście, zapala się po ~50-80 km po jej wyczyszczeniu. Jednak jeśli jeżdżę więcej po autostradzie, zajmuje to znacznie dłużej, zwykle 200 km+. Obecnie 250 km bez włączonej kontrolki MIL, ale wiem, że wkrótce się pojawi. Ponadto tylko kontrolka MIL katalizatora pojawia się na moim zwykłym skanerze OBD, ale widzę pozostałe 3, gdy używam VCDS VAG-COM.
Jakieś rady??
2004 Audi TT 1.8T 225 KM BEA Quattro, 6-biegowa manualna i 65 tys. mil
Samochód nie wykazuje żadnych objawów, ale mam te 4 kontrolki MIL, których nie mogę się pozbyć:
-P1297 Spadek ciśnienia między zaworem turbosprężarki a przepustnicą (Sprawdź DV!)
-P0420 Sprawność układu katalitycznego poniżej progu (praca uboga)
-P0300 przerywanie zapłonu we wszystkich cylindrach
-P0303 wypadanie zapłonu cylinder 3
Oto lista tego, co do tej pory próbowałem:
-Wymieniona uszczelka pokrywy zaworów i świece zapłonowe
-Wymieniona cewka na cylindrze nr 3
-Wymienione zawory upustowe, N75 i regulacji ciśnienia
-Wymieniony wąż od zaworu N75 do rury doładowania turbosprężarki
-Test dymny, nic nie znaleziono
-Usunięty system N249
-Wymieniony wąż regulatora ciśnienia paliwa + wąż od zaworu upustowego do rury doładowania
-Wyczyszczona i wyrównana przepustnica
-Test dymny, nic nie znaleziono
Jestem już u kresu wytrzymałości. Myślę, że wszystkie kody wiążą się z pierwszym i że jest wyciek powietrza. Jak powiedziałem, samochód jeździ dobrze, ale nie mogę pozbyć się tej kontrolki MIL
Jeszcze jedna ciekawostka: Szybkość, z jaką zapala się kontrolka MIL, jest różna... Jeśli jeżdżę po mieście, zapala się po ~50-80 km po jej wyczyszczeniu. Jednak jeśli jeżdżę więcej po autostradzie, zajmuje to znacznie dłużej, zwykle 200 km+. Obecnie 250 km bez włączonej kontrolki MIL, ale wiem, że wkrótce się pojawi. Ponadto tylko kontrolka MIL katalizatora pojawia się na moim zwykłym skanerze OBD, ale widzę pozostałe 3, gdy używam VCDS VAG-COM.
Jakieś rady??